کارگاه آموزشی «ایده پردازی تا نوآوری»

مرکز نوآوری زیست فناوری پارک علم و فناوری یزد اولین کارگاه ایده ‏پردازی تا نوآوری را از یکم تا چهارم شهریورماه 1395 برگزار می‏ نماید.

در این کارگاه شرکت کنندگان ضمن آموزش مفاهیم نوآوری، برندسازی، بازار، الگوهای کسب و کار و ... با انجام تمرین عملی مهارت‏ های مختلف در این زمینه‏ ها را تجربه خواهند کرد. آشنایی با تجارب موفق می‏ تواند زمینه ساز تبادل اطلاعات و تجربیات و همکاری های مشترک باشد.

محتوای کارگاه:

  • -          نوآوری، تدوین مدل کسب و کار، ارائه الگوها موفق؛ مصطفی کریمیان اقبال
  • -          برندسازی، تحلیل رقبا، استراتژی فروش؛ محمد مهدی لطفی
  • -          تحلیل مالی، سرمایه گذاری مخاطره پذیر؛ محمد سپهر
  • -          قوانین و مقررات مورد نیاز در شرکتهای نوپا؛ عباس باقی
  • -          تبلیغات و روابط بین الملل؛ محمد قویدل

زمان و مکان برگزاری: این کارگاه طی 4 روز از تاریخ 1 الی 4 شهریورماه 1395 در محل پارک علم و فناوری یزد برگزار خواهد شد.

هزینه ثبت نام: 6.000.0000 ریال و برای افراد فعال در مرکز نوآوری و موسسات پارک و دانشجویان تحصیلات تکمیلی 1.500.000 ریال خواهد بود. مبلغ فوق شامل هزینه حضور در کارگاه آموزشی، پذیرایی، ناهار و گواهینامه معتبر حضور در کارگاه از طرف پارک علم و فناوری خواهد بود. تیم برگزیده این رویداد از طرف پارک علم و فناوری مورد تقدیر قرار خواهد گرفت.

نحوه ثبت نام: علاقمندان به شرکت در کارگاه آموزشی حداکثر تا روز شنبه 1395/5/30 به شرکت آرمان گستر یزد واقع در مرکز فناوری اقبال (سالن موسسات، راهروی C، واحد C15) مراجعه و نسبت به تکمیل فرم ثبت نام و پرداخت هزینه اقدام نمایند.

همچنین علاقمندان می‏توانند  جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص روند و محتوای کارگاه با شماره تلفن‏ های 03538251722 و 03537260087 تماس حاصل فرمایند و یا با عضویت در کانال تلگرامی https://telegram.me/I2Iworkshop  از جزییات مربوط به این رویداد مطلع گردند.