بازدید معاون فناوری و نوآوری پارک

در تاریخ ۶ مرداد 1395 معاون فناوری و نوآوری پارک علم و فناوری یزد، دکتر فقیه خراسانی و هیات همراه در بیست و یکمین بازدید خود از مؤسسات فناور مستقر در پارک علم و فناوری یزد، در شرکت آرمان گستر یزد حضور یافتند و از نزدیک در جریان فعالیت‌های این شرکت قرار گرفتند.

مدیرعامل شرکت آرمان گستر سید عبدالرضا تراب زاده، در این بازدید با اشاره به آغاز فعالیت شرکت از سال 82، گفت: ایده محوری ما تولید مجموعه آموزشی بر مبنای الکترونیک و زمینه فعالیت شرکت در ابتدا برگزاری همایش، سمینار و امور اجرایی بوده است.

وی افزود: شرکت آرمان گستر از سال 90 فعالیت خود را به صورت جدی در حوزه منابع انسانی آغاز کرده و تصمیم گرفته شد تنها برگزارکننده دوره‌های آموزشی و مسائل اجرایی نباشند و در سایر مسایل مرتبط با منابع انسانی فعالیت نمایند..

تراب زاده تأمین پاركينگ و بازگشایی مجدد رستوران اقبال را يكي از مسائل اساسي حال حاضر پارك دانست و ابراز اميدواري كرد با تكميل طرح توسعه اقبال اين مسئله هم حل گردد.

دکتر فقیه خراسانی، با بیان اینکه پروژه‌های ساختمانی زمان‌بر هستند، گفت: به محض اتمام پروژه ساختمان مراكز رشد کار ساخت مجتمع رفاهی، تفریحی را آغاز خواهیم کرد که پارکینگ طبقاتی نیز جزو این پروژه خواهد بود. 

وی با تأکید بر نگاه بلندمدت و پايدار شرکت‌ها به روابط كار گفت: اگرچه قانون تمهيداتي را براي شرکت‌های مستقر در پارک‌ها در نظر گرفته و از برخي تكاليف قانوني در حوزه كار معاف می‌باشند اما نگاه بلندمدت به روابط كار شرکت‌ها را بر آن می‌دارد كه اتفاقاً زبده‌ترین نيروي كار را جذب كنند و بهترين شرايط و امكانات را برايشان فراهم آورند. 

چرا كه موفقيت شرکت‌های فناور كه سرمایه‌اش نيروي زبده و تحصیل‌کرده جامعه است بدون پايداري در روابط كار دور از ذهن خواهد بود.