کارگاه معجزه ارتباطات فردی با مدل DISC

هدف از برگزاری

در طول زندگی موضوعی که بیشترین اهمیت و فراوانی را در جامعه انسانی دارد، ارتباطات است. تمام افراد در قسمت اعظم روز خود در حال برقراری ارتباط با دیگران هستند؛ اما در این مورد آموزش مناسبی ندیده‌اند و بیشتر از طریق آزمون و خطا سعی در پیدا کردن راهی مناسب برای برقراری ارتباط با دیگران هستند؛ اما این تلاش‌ها در بسیاری از موارد به نتیجه نمی‌رسند چرا که افراد به دنبال شناسایی فرمولی دائمی و یکسان برای همه اطرافیان هستند و این در حالی است که انسان‌ها علیرغم وجود برخی شباهت‌ها، تفاوت‌های اساسی نیز با هم دارند. برای پیدا کردن یک راه‌حل ارتباطی منحصربه‌فرد برای هر یک از اطرافیان، نیاز به داشتن اطلاعاتی در مورد انواع تیپ‌های رفتاری مختلف افراد داریم.

کارگاه معجزه ارتباطات با تکیه بر مدل DISC، این توانایی را به افراد می‌دهد تا قادر به شناسایی تفاوت‌ها و شباهت‌های میان افراد باشند و بر اساس ویژگی‌های خاص هر فرد راهکاری ویژه برای برقراری ارتباط مؤثر و طولانی مدت پیدا کنند. در یک کارگاه ۸ ساعته با استفاده از فعالیت‌های گروهی و بازی‌های مدیریتی و case study های متنوع، تقسیم‌بندی مدل‌های رفتاری مختلف عنوان می‌شود.

مدل DISC چیست؟

یک مدل استاندارد بین المللی برای طبقه بندی رفتارهای افراد است که توسط روانشناس بزرگ کارل یونگ ارائه شده و چند سال است که در دنیا به عنوان معتبرترین مدل برای شناسایی رفتارهای افراد به خصوص در فرآیند جذب و استخدام شرکتهای بزرگ مثل گوگل، مایکروسافت و ... استفاده می شود.

سرفصل دوره

  • مقدمه ارتباطات و اهمیت آن
  • تشریح مدل DISC و معرفی چهار تیپ رفتاری پایه این مدل (شناخت مدل رفتاری خود)
  • توانایی تشخیص مدل رفتاری دیگران (پیدا کردن راهکار انحصاری برقراری ارتباط بین دو فرد)
  • به تعادل رساندن رفتار خود و تطبیق با مدل‌های رفتاری مختلف همراه با فعالیت تیمی و بازی گروهی و حل مسائل نمونه

مخاطبین دوره

  • افرادی که به دنبال افزایش میزان کارایی در سازمان و حل و فصل تنش‌های درون سازمانی می‌باشند.
  • مدیرانی که درصدد تدوین استراتژی مناسب برای ایجاد کسب و کاری نوپا می‌باشند.
  • مدیرانی که به دنبال استخدام افراد جدید در سازمان و حفظ و نگهداری افراد کلیدی سازمان هستند.

استاد دوره: خانم زهرا دشتکی پور؛ مدرس و متخصص دوره¬های ارتباطات درون سازمانی

هزینه دوره: 190.000 تومان (شامل: برگزاری دوره، تست خودشناسی، پذیرایی میان وعده صبح و عصر، ناهار، پکیج آموزشی، ارائه گواهینامه)

زمان و مکان برگزاري: جمعه 29 بهمن ماه سال جاری از ساعت 8:30 بامداد تا ساعت 18 در محل پارک علم و فناوری اقبال

نحوه ثبت نام: علاقه‌مندان مي‌توانند مبلغ مربوطه را به حساب سپهر 0204636496005 (کارت 8360 1876 6916 6037) نزد بانك صادرات بنام سید عبدالرضا تراب زاده واريز و رسيد مربوطه را به انضمام مشخصات كامل شركت‌كنندگان (شامل: نام و نام خانوادگي، سمت، نام سازمان، شماره همراه) تا موعد مقرر به شرکت آرمان گستر ارسال نمايند.